Reklamace a vrácení zboží
Nejste spokojeni se svou objednávkou, nebo máte důvod pro reklamaci? Kontaktujte nás, budeme se snažit vám maximálně vyhovět. Reklamaci navíc jako správní hrdinové řešíme ihned tak, abyste čekali co nejméně.
Reklamace tonerů SUPERA®
Potřebujete reklamovat toner SUPERA®? Stačí, když nám popíšete závady a pečlivě jej zabalíte. O vše ostatní se postaráme. Po ověření závady přijatého reklamovaného produktu vám ihned doručíme nové zboží a další den již opět tisknete.
Jak reklamovat zboží?
Kontaktujte nás jednou z možností:
- Na chatu vpravo dole
- Zavolejte nám na +420 724 343 299
- Napište nám na e-mail
Popište nám závadu a zašlete nám 13místný identifikační kód produktu. Přidejte případný kontrolní výtisk z tiskárny, výtisk stavové stránky tiskárny, nebo v případě, že toner netiskne, chybovou hlášku. Pokud zboží dojde poškozeno chybou dopravce, originální balení včetně poškození detailně nafoťte.
Reklamované zboží pečlivě zabalte, je nutné řádně zajistit produkt proti možnosti vysypání nebo vylití obsahu a volný prostor balení vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození. Pokud nebude produkt dostatečně zabalen a zajištěn, nemusí být reklamace uznána. Balíček odešlete na naši adresu:
SuperaStore.cz
Reklamační oddělení
Novoveská 1264/9
709 00 Ostrava
Abyste mohli co nejdříve pokračovat v tisku, zajistíme vám zpravidla následující pracovní den po ověření závady přijatého reklamovaného produktu doručení nového produktu.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Potřebuje vrátit nevhodnou náplň do tiskárny? Zboží nám můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů, pokud je v neporušeném originálním balení. Protože je námi prodávaný sortiment zbožím běžné spotřeby ve smyslu § 1840 písm. g) občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění), nelze odstoupit bezdůvodně od uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů, pokud je balení otevřené. Možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu navíc platí jen pro spotřebitele. Pokud při nakupování uvádíte identifikační číslo (IČ), dáváte najevo, že smlouvu uzavíráte jako podnikatel – a možnost odstoupit bez důvodu se na vás nevztahuje.
V případě, že splňujete výše uvedené podmínky pro odstoupení, přiložte do zásilky s vraceným zbožím vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
Co dělat, když je lehce porušeno originální balení?
Při popsání, polepení a jiném drobném porušení originílního obalu může být účtován manipulační poplatek v souladu s čl. 5.5. obchodních podmínek. O tento poplatek bude ponížena vrácená částka.
Co když je obal porušen?
Naši hrdinové z reklamačního oddělení se vám budou snažit vyjít vstříc i v tomto případě. Pokud je tedy porušen vnější obal (airbag, vnitřní obal musí být neporušen), kontaktujte nás. Přes naše partnery můžeme zboží vykoupit za 30 až 70 % ceny.
Dokumenty ke stažení
- Reklamační formulář DOC PDF
- Formulář pro odstoupení od smlouvy DOC PDF
- Reklamační řád